سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هراتیان: پیگیر وصول طلب 500هزار دلاری از فیفا هستیم

رییس ایفمارک ایران گفت: با سفر به زوریخ، پیگیر وصول طلب 500هزار دلاری فیفا خواهم بود.

زهره هراتیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص شرکت در گنگره زنان فیفا اظهار کرد: بعنوان مسئول ایفمارک ایران در کنگره زنان فیفا به زوریخ سوییس خواهم رفت و در آنجا پیگیر وصول شدن کمک مالی فدارسیون جهانی فوتبال تنها مرکز پزشکی FIFAدر آسیای میانه خواهم بود .

وی تصریح کرد: برای خرید تجهیزات پزشکی  از فیفا درخواست کمک کرده بودیم و قرار شد  فیفا مبلغ 500 هزار دلار به  ما کمک کند که بدلیل مشکلاتی هنوز این پول بدست ما نرسیده است .
البته دلیل تاخیر در پرداخت فیفا محدودیت شرکت های ایرانی اعلام شده است. 

هراتیان درباره زمان افتتاح رسمی ساختمان ایفمارک خاطرنشان کرد: مرکز پزشکی منتخب فیفا در آسیای میانه  6 اردیبهشت 95 با حضور پروفسور ورجاک رییس کمیته پزشکی FIFAبطور رسمی افتتاح خواهد شد.

رییس مرکز پزشکی FIFA در خصوص برنامه های ایفمارک برای داوران هم افزود: سال آینده، همانطور که فیفا از داوران  قبل از جام جهانی تست پزشکی می گیرید ما نیز از  تمام داوران لیگ برتر تست می گیری و چنانچه داوری مشکل داشته باشد به فدارسیون معرفی می کنیم و احتمال اینکه آنها براساس قانون از قضاوت کنار گذاشته شوند، وجود دارد.
   
هراتیان در پایان گفت: تمام امکانات ایفمارک رایگان در اختیار تیم های ملی فوتبال است و درکنار آن به ورزشکاران  سایرکشور ها و باشگاه ها طبق رسالت پزشکی خدمت رسانی خواهیم کرد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.