سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

دستگیری عاملان انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

عاملان انتشار فیلم های خصوصی افراد در شبکه های اجتماعی بازداشت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در پی شكایت دو نفر از شهروندان مبنی بر اینكه فیلم ها و تصاویر شخصی و خانوادگی شان در یكی از شبكه های اجتماعی مجازی منتشر شده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
سرهنگ دلاور القاصی مهر ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی و بکار گیری مهندسی اجتماعی، متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را دستگیر کردند.
وی بیان كرد: متهمان در مواجه با مدارك و مستندات پلیس صراحتاً به جرم خود اقرار و انگیزه خود را انتقام جویی و هتك حیثیت شاكیان به علت اختلاف با آنان عنوان كردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت افزود: یکی از متهمان مستاجر شاکی و دیگری مدتی در منزل شاکی به عنوان کارگر مشغول کار بوده است که در همین راستا اختلافاتی با آنان پیدا و به قصد انتقام جویی اقدام به انتشار تصاویر کرده بودند.
سرهنگ القاصی مهر از شهروندان درخواست كرد، مراقب اطلاعات شخصی و محرمانه خود باشند و به هیچ عنوان فیلم و تصاویر خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند، حتی در این رابطه به نزدیكترین اقوام خود نیز اعتماد نكرده و اجازه فیلم برداری و عكس برداری از میهمانی ها و مجالس خصوصی خود را هرگز به دیگران ندهند.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.