سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آماده سازی 431 مدرسه کرمان برای میهمانان نوروزی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از آماده سازی 431 مدرسه در قالب 5 هزار و 160 کلاس درس برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین میرزایی گفت: آموزش و پرورش استان کرمان با شعار کرمان، بزرگترین میهمان خانه کشور ، آماده پذیرش میهمانان فرهنگی و غیرفرهنگی در 34 پایگاه است.
وی با اشاره به اینکه کلاس هایی که در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد یک هزار و 58 کلاس از نوع «الف»، 2 هزار و 300 کلاس از نوع «ب»و یک هزار و 802 کلاس از نوع «ج» هستند، افزود: همچنین یک هزار و 525 نفر در سطح استان از عوامل اجرایی آموزش و پرورش آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.
وی خاطر نشان کرد: سیستم رزرواسیون ستاد اسکان آموزش و پرورش استان کرمان به نشانی اینترنیeskan.medu.irآماده پذیرش میهمانان نوروزی است که تا امروز 194خانوار از طریق این سیستم محل اسکان خود را در استان رزرو کرده اند.
میرزایی تصریح کرد : مراکز رفاهی مانند خانه های معلم، سازمان دانش آموزی و دیگر مکان ها آماده خدمات به مسافران هستند و همچنین مراکز درمانی آموزش و پرورش مانند سنوات گذشته آماده اند در ایام نوروز به صورت شبانه روزی به تمامی میهمانان مراجعه کننده خدمات درمانی ارائه کنند.
وی یادآورشد: مهیمانان نوروزی از 28 اسفند جاری تا 14 فروردین سال 95 در پایگاه های ستاد اسکان آموزش و پرورش پذیرش و اسکان داده می شوند.
میرزایی با اشاره به پذیرش 121 هزار نفر مسافر در قالب 21 هزار خانوار در پایگاه های استان کرمان در سال گذشته گفت: آموزش و پرورش استان کرمان آمادگی پذیرش و اسکان بیش از 350 هزار نفر مسافر نوروزی در استان را دارد.
انتهای پیام/ی

برچسب ها: آماده سازی ، مدرسه ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.