سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

پیروزی تیم گسترش فولاد تبریز

دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال اهواز با پیروزی پرگل تیم میزبان همراه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛در نیمه نخست، دو اشتباه فردی از دروازه‌بان و مدافع استقلال اهواز باعث شد تا گسترش فولاد تبریز از دو موقعیت نه چندان خطرناک در این نیمه به گل برسد .

بازیکنان گسترش فولاد پس از باختن به استقلال تهران آمده بودند تا در این دیدار خانگی با کسب سه امتیاز به جمع تیم‌های نیمه بالای جدول ملحق شوند.

استقلال اهواز هم با همان ترکیب بازی قبلی مقابل گسترش قرار گرفت و تا دقیقه 37 ضمن اینکه با دوندگی زیاد بازیکنانش پا به پای تیم میزبان بازی می‌کرد، ابتدا روی جاگیری و اشتباه لوئیز فرناندو دروازه‌بان برزیلی گل اول را خورد و چند دقیقه بعد نوبت به حسین ساکی بازیکن تعویضی این تیم رسید که پس از ورود به جای مهدی اسلامی مصدوم و قبل از اینکه اولین توپ را تصاحب کند، با یک خطای پنالتی بی‌دلیل به تیم گسترش فرصت زدن گل دوم را بدهد تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود گسترش خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم بازیکنان استقلال اهواز برای جبران گل خورده وارد میدان شدند و روی به بازی هجومی آوردند که همین امر باعث شد تا بازیکنان گسترش فولاد از باز شدن لایه‌های دفاعی استقلال نهایت استفاده را ببرند و تعداد گل‌های خود را بیشتر کنند.

پیمنتا در دقایق ابتدایی نیمه دوم گل سوم گسترش را زد و نریمان جهان که جانشین پیمنتا شده بود، توانست گل چهارم را وارد دروازه استقلال اهواز کند تا شاگردان سیاوش بختیاری‌زاده متحمل شکست چهار بر صفر شوند.

گسترش فولاد با این پیروزی تا رده هفتم جدول صعود کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، فوتبال ، پیروزی ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.