سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

دستگیری سارقان 3 کیلو طلا

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: سارقانی که سه کیلو طلا را از منزلی در شهر مهران به سرقت برده بودند در شهرستان سیروان استان ایلام دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان سرداردولتی گفت : پنج روز پیش، دو سارق حرفه‌ای اقدام به سرقت طلاهای یک شهروند مهرانی کرده و از این شهر متواری شدند.

وی افزود : این دو سارق در پوشش کارگر ساختمانی وارد منزل مال‌باخته شده و پس از شناسایی راه‌های نفوذ و پیدا کرده محل طلاها، در فرصتی مناسب گاوصندوق مالباخته را تخریب و مقدار سه کیلو طلا و جواهرات را به سرقت بردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : با اطلاع پلیس از انجام این سرقت بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی مهران موضوع این پرونده را در دستور کار خود قرار داده و آماده‌باش لازم نیز به شهرستان‌های هم‌جوار اعلام شد.

وی با بیان اینکه پس از چند روز کار اطلاعاتی و استفاده از توانمندی‌های تخصصی پلیس، محل اختفای سارقان در شهرستان سیروان شناسایی شد تصریح کرد: صبح امروز این دو سارق در یک عملیات پلیسی مشترک توسط مأموران انتظامی شهرستان مهران و سیروان دستگیر شدند و مقدار 3 کیلو طلا و جواهر از آن‌ها کشف شد.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: دستگیری ، سارقان ، طلا ، ایلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.