سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

صبری دو روزه برای قطع آب

آب آشامیدنی بهشهر که به دلیل مصرف غیر استاندارد از دیروز قطع شد، تا فردا وصل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان بهشهر گفت: حجم آب مصرفی بهشهر دیروز به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی و شست ‎وشوهای نوروز به بالاترین حد خود رسید، که با خارج شدن یک حلقه چاه آب از مدار، افت فشار و قطعی آب را در منطقه به دنبال داشت.

علی مهدوی با بیان اینکه افت فشار و قطعی آب بیشتر مربوط به مناطق مرتفع چون خیابان امام (ره) و شهید مفتح بهشهر است، افزود: افراد این مناطق آب مصرفی خود را هنگام شب باید ذخیره کنند تا روز دچار چالش نشوند.

وی با بیان اینکه آب شهرستان بهشهر به دلیل نداشتن سفره زیر زمینی مناسب با کمبود 170 لیتری آب در ثانیه مواجه است، افزود: یک حلقه چاه آب به منظور افزایش ظرفیت آب منطقه در حال بهسازی و تعویض پمپ است که از دیگر دلایل قطعی و افت فشار آب محسوب می شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان بهشهر با اعلام اینکه برای تامین نیاز آبی اهالی بهشهر 2 حلقه چاه تا کنون حفر شد و یک حلقه چاه نیز در دست اقدام است، گفت: برای تکمیل این طرح 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گفته وی چاه آبی که به دلیل نبود مدیریت مصرف، از مدار خارج شد، با تلاش شبانه ‎روزی متخصصان شرکت آب و فاضلاب، امروز و فردا وارد مدار می شود و وضعیت آب منطقه بهبود می یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، آب ، قطع ، بهشهر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.