سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

80درصد مساحت مازندران مرتعی و جنگلی است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه نوشهر گفت: بیش از ۸۰ درصد از مساحت استان مازندران را عرصه‌های جنگلی و مرتعی تشکیل می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازمازندران، کوروش خلعتبری در آخرین جلسه شورای اداری که همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران در سالن ورزشی سپاه چالوس برگزار شد، افزود: استان مازندران به دلیل سرسبزی و زیبایی طبیعی که دارد یکی از استان‌های شاخص کشور است.

وی با بیان این‌که منابع طبیعی در دریا، اراضی جنگلی و جلگه‌ای دارای اهمیت است، افزود:امکانات منابع طبیعی در حفظ عرصه‌ها ناچیز است و نیازمند حمایت و پشتیبانی همه دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم هستیم.

خلعتبری با اشاره به این‌که منابع طبیعی متعلق به نسل‌های آینده است، ابراز کرد: حمایت همه دستگاه‌ها در حفظ عرصه‌های ملی و منابع طبیعی امری ضروری است تا آن را برای نسل‌های آینده حفظ کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران منطقه نوشهر با بیان این‌که کاشت درخت تنها نباید به این روزها بسنده شود، اظهار کرد: شعار امسال منابع طبیعی مدیریت جامع با مشارکت مردم است.

خلعتبری در پایان گفت: سازمان جنگل‌ها متولی ۸۳ درصد از منابع طبیعی کل کشور است و برای حفظ این منابع نیازمند مشارکت و حمایت همه دستگاه‌هاست.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: مازندران ، جنگلی ، مساحت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.