سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور پیامی

صالحی: آیت‌الله واعظ طبسی نمونه‌ای مثال‌زدنی از مدیریت اسلامی را به منصه ظهور رساند

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی رحلت آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی، را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی رحلت آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی را تسلیت گفت.

وی در این پیام عنوان کرد: با نهایت تأسف و تأثر، خبر رحلت خدمتگزار صادق آستان ملائک پاسبان علی‌بن‌ موسی‌الرضا (ع) حضرت آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی (رحمه‌الله علیه) را دریافت کردم.

این پیام می‌افزاید: آن عالم مجاهد در دوران پیدایش و اوج‌گیری نهضت اسلامی در زمره پیشگامان مبارزه با طاغوت در استان خراسان قرار گرفت و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز به‌عنوان مرید صدیق امام راحل(ره) و یاور همدل و همراه مقام معظم رهبری نمونه‌ای مثال‌زدنی از تدبیر و مدیریت اسلامی را در مقام تولیت آستان قدس رضوی و نمایندگی رهبر فرزانه انقلاب در خراسان بزرگ به منصه ظهور رساند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضایعه فقدان آن عالم جلیل‌القدر را به محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری، عالمان و فقیهان بزرگوار حوزه علمیه مشهد مقدس و تمام هموطنان عزیز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی تسلیت عرض کرده و علو درجات آن فقید سعید را از درگاه احدیت مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: صالحی ، پیام ، تسلیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.