سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کسب رتبه برتر کشوری توسط دفترحمایت ازحقوق زنان وکودکان

معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان از کسب رتبه برتر کشوری توسط دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری کل استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدباقر اسلامی گفت: دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری کل استان کرمان در همایش سه روزه مدیران و کارشناسان دفاتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری های سراسر کشور که در مشهد مقدس برگزار گردید موفق به کسب رتبه برتر کشوری گردید.

اسلامی با بیان اینکه این ارزیابی و رتبه بندی توسط معاونت فرهنگی قوه قضائیه صورت پذیرفته است،عنوان کرد: در طول 10 ماه گذشته 281 پرونده به دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری کل استان کرمان وارد شده است که از این تعداد98 فقره پرونده به صلح وسازش انجامیده است.

وی معرفی افراد به مراکز روان پزشکی،ترک اعتیاد و حمایت قضائی از اطفالی که مورد کودک آزاری قرار گرفته اند را ازجمله فعالیت های این دفتر دانست وافزود:تلاش برای صلح وسازش زوجین وکسب رضایت شاکی از جمله دیگراهداف دفتر حمایت ازحقوق زنان و کودکان می باشد.

اسلامی افزود: دفترحمایت از حقوق زنان وکودکان در سال جاری35 مورد بازدید از بخش های حمایتی بعضی نهاد ها از جمله همچون بهزیستی، فرمانداری ، آموزش و پرورش و زندان هاداشته است و19 مورد معرفی به مکان هایی از جمله خیریه امام رضا(ع) ، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن، پزشکی قانونی و علوم پزشکی را داشته است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: رتبه برتر ، حمایت ، زنان ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.