سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

چابهار رنگین کمانی از جاذبه های طبیعی

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: چابهار دارای رنگین کمانی از جاذبه های طبیعی است که در فضای پساتحریم فرصت مناسبی برای جذب گردشگران طبیعت گرد خارجی در سال 95 است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ حامد علی مبارکی در دیدار با اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر سازمان ،افزود:در  آستانه ی ایام نوروز و تقارن آن با ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) ایجاب می کند در برنامه ریزی ها پایبندی به ارزش های دینی و معنوی لحاظ گردد.
وی ادامه داد: در ایام نوروز بسیاری از هموطنان مان چابهار را به عنوان مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب می کنند که به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران، راه اندازی کمپ های مسافری در سطح منطقه و حتی مسیرهای منتهی به چابهار مانند زرآباد در دستور کار قرار گرفته است.
"مبارکی" تصریح کرد: برنامه ریزی برای استفاده از مجموعه ظرفیت های مسافرپذیر از جمله امتداد ساحل شهر چابهار جهت استقرار مسافران با هماهنگی مدیران اجرایی شهرستان چابهار نیز از دیگر برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر سازمان باشد.
وی خاطرنشان کرد: روستای تاریخی تیس با دارا بودن آثار تاریخی و باستانی از جمله غارها و قلعه پرتغالی ها یکی از نقاطی است که شمار زیاد از مسافران از آن بازدید می کنند که مرمت و بازسازی آنها با هماهنگی مدیریت میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان چابهار صورت پذیرد.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.