سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

شور نیکوکاری در نماز جمعه استان یزد

در سومین روز از برگزاری مراسم جشن نیکوکاری در استان یزد، شور نیکوکاری در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان یزد به راه افتاد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ مدیرکل کمیته امداد استان یزد در این زمینه  گفت : امروز پایگاه‌های شور نیکوکاری در بیش از 24 نقطه از استان یزد که نماز جمعه در آنها برگزار می‌شود، برپا شده و نمازگزاران استقبال خوبی از این پایگاه‌ها داشتند.

محسن علیزاده افزود : دانش‌آموزان یزدی در روز چهارشنبه، نخستین روز از آغاز طرح شور نیکوکاری، استقبال بسیار خوبی از این طرح داشتند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی بسیاری در سطح مدارس استان یزد جمع‌آوری شد.

وی گفت: امروز نیز به عنوان آخرین روز در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح، صندوق‌ها و پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در میعادگاه‌های نماز جمعه برپا شده است تا نمازگزاران قبل و بعد از برگزاری نماز جمعه، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به نیازمندان استان را به این پایگاه‌ها اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آ‌وری شده در مساجد محله‌ها نیز با نظر امام جمعه مساجد در بین نیازمندان و مستضعفان همان محله‌ها توزیع می‌شود و کمک‌های جمع‌آوری شده در معابر و خیابان‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه، توسط کمیته امداد، به اقشار نیازمند اهدا خواهد شد.انتهای پیام/ص

برچسب ها: یزد ، نیکوکاری ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.