سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبداللهی: حضور هواداران انگیزه آبی پوشان را بالا برد

دستیار ویژه مدیرعامل استقلال ضمن استحقاق آبی پوشان برای کسب برتری مقابل راه آهن حضور هواداران را در افزایش انگیزه بازیکنان موثر دانست.

نصرالله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی امروز آبی پوشان مقابل راه آهن یزدان اظهار داشت :بازی خيلی خوبی را امروز از تيم نظاره گر بوديم و در نيمه دوم نيز بازيكنان بهترين عملكرد را از خود به جای گذاشتند و بايد بگويم حقشان برد بود كه خوشبختانه با پیروزی از زمين مسابقه خارج شدند.
 
وی ادامه داد: جا دارد از زحمات كادرفنی كه آنالیز خوبی را از تيم حريف انجام داده بودند و همچنين كادر پزشكی تيم كه زحمات بسياري بابت رساندن و اماده كردن بازيكنان آسیب دیده كشيدند، قدر دانی كنم و به طور قطع زحمات انها را فراموش نخواهيم كرد.
خوشبختانه با تلاش كادر پزشكی برای بازی آينده مصدومی نخواهيم داشت و تمامی بازيكنان را در اختيار داریم.
 
عبداللهی درباره عملكرد عادل شيحی گفت :با توجه به اينكه شيحی مدت كمی براي تيم به ميدان رفت اما بايد بگويم بازيكن خوبی است و با عملكردی كه از خود به جای گذاشت نشان داد می تواند براي استقلال مفيد باشد و به نوعی به درد استقلال مي خورد .از طرفی شيحي مي تواند به راحتی جای كرار را پر كند.

دستيار ويژه مدير عامل باشگاه استقلال در خصوص حضور هواداران اظهار داشت :از تمامی هواداران كه برای تماشای بازی تيم محبوب خود به ورزشگاه آمده بودند تشكر مي كنم و واقعا حضور ٣٥ هزار تماشاگر باعث مي شود انگيزه بازيكنان نيز بالا برود. اميدوارم بچه ها با بازی خوبشان كاری كنند تا دل هواداران شاد و آنها خوشحال شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.