سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

خطرناک بودن تیم فوتبال فولاد خوزستان روی ضربات ایستگاهی

تیم فوتبال فولاد روی ضربات ایستگاهی خطرناک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مربی بدنساز تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد روی ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک است چون تمرین زیادی روی این بخش از کار انجام می دهیم.

کرنو رندولیچ افزود: آنچه در این بازی برای ما بسیار مهم بود کسب هر سه امتیاز حیاتی این بازی است که خوشبختانه برای فولاد به دست آمد .

وی گفت: بازیکنان فولاد، امروز بسیار درخشان بازی کردند. برای یک مربی داشتن بازیکنانی که تا آخرین لحظه بجنگند و حتی خود را قربانی کنند تا پیروز نبرد شوند، واقعا جای افتخار است .

مربی فولاد خوزستان با اشاره به اینکه در فولاد یک بازیساز خوب وجود ندارد، افزود: البته در همه تیم ها، حتی در لیگ های معتبر جهانی نبود چنین بازیکنانی به خوبی دیده می شود .

رندولیچ گفت: ما در این بازی فقط یک موقعیت آن هم روی ضد حمله به آنها دادیم و به غیر از آن، آنها موقعیت قابل توجهی کسب نکردند.

از سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های فولاد خوزستان و سایپای تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود اهوازی ها پایان یافت.

تک گل این بازی را اکبر ایمانی در دقیقه ۸۴ به ثمر رساند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، فوتبال ، تیم ، ضربات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.