سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند حقه جالب برای لاغر ماندن+تصاویر

اکنون که نزدیک به سال جدید هستیم افراد زیادی تصمیم دارند در سال جدید لاغر ومتناسب شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،رژیم گرفتن برای اکثر مردم کار دشواریست مخصوصا ترک عادت خوردن خوراکی‌های خوشمزه از همه سخت‌تراست. برای این کار افراد به کلاس‌های مختلف می‌روند و مواظب وزنشان هستند. اما در اینجا ما راه‌هایی را بیان می‌کنیم که عملی و جالب هستند.

1.    وانیل: نه! این موضوع هیچ ربطی به خوردن کیک و شیرنی وانیلی و یا استفاده آن در غذایتان ندارد، بلکه تنها بوی وانیل باعث می‌شود شما اشتهای خوردن مواد شیرین را از دست بدهید. به راحتی می‌توانید مقداری از آن را همه جا همراه خود داشته باشید و هرگاه هوس شیرینی کردید آن را بو کنید.



2.    مسواک بزنید: ممکن است تصور کنید این دیگر چه راه حلی‌ست! شما که هر روز مسواک می‌زنید، اما نکته این کار زمان مسواک زدن است. اگر احساس می‌کنید که قصد دارید به سراغ بشقتب دوم بروید یا وقتی که در خانه هستید مسیرتان به سمت یخچال کج می‌شود یک‌راست به سراغ مسواکتان بروید و دندانتان را مسواک بزنید.



بعضی از متخصصان می‌گویند مسواک زدن این پیام را به مغز ارسال می‌کنند که دیگر سیر شده‌اید و باید خوردن را متوقف کنید. این موضوع درست باشد یا نه، اما اینکه غذا بعد از مسواک زدن به خوشمزگی قبلش نخواهد بود، کاملا درست است، پس دیگر خوردن آنچنان وسوسه‌انگیز نیست.

3.    این مسئله را برای خود بزرگ کنید: این حقه شاید از بقیه عجیب‌تر باشد اما به نظر خیلی‌ها بسیار کاربردی است. می‌توانید غذایتان را  طوری درست کنید که اشتهایتان کور شود. یا موقع خوردن دستمالتان در غذایتان بی‌اندازید و یا چنگالتان را سروته بگیرید و سعی کنید غذا بخورید. پیشنهاد دیگر این است که عکس خود را طوری روی کاغذی بکشید که اصلا دوست ندارید شبیه آن شوید و بعد آن را روی در یخچال بچسبانید. اینچنین هروقت به سراغ یخچال بروید خودبه خود اشتهایتان از بین می‌رود.



4.  چاپ‌ استیکس: این بار چنگال را هم کنار بگذارید و از این چوب‌های مخصوص استفاده کنید تا مغزتان فکر کند شما غذای زیادی خورده‌اید.



5.    ظروف کوچک: سعی کنید در ظروف کوچکتر غذا بخورید. در این صورت اگر شما در ظروف بزرگ یک بشقاب غذا می‌خوردید در این ظروف کوچک هم یک بشقاب غذت می‌خورید. این چنین ذهن شما تصور می‌کند به اندازه همیشه غذت دریافت کرده‌است.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
بسیار جالب و مفید