سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کلانتری ها باید مامن مردم باشد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: کلانتري ها بايد مأمن و پناهگاه مردم باشد لذا دقت کنيد در اين زمينه کوتاهي نشود و تکريم ارباب رجوع در اولويت رفتار کارکنان باشد

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، رضا بنی اسدی در دیدار با کارکنان کلانتری 18کرمان گفت: هدف از اين بازديدها ارائه راهکارهاي روشني در خصوص نحوه کار کلانتري هاو مشخص كردن مشكلات و رفع ايرادات است.

فرمانده انتظامي استان تصريح کرد: در چنين جلساتي مي توان با تعامل، همدلي و تجميع آرا به يک همفکري خوب در راستاي برطرف كردن مشکلات و رفع نواقص رسيد.


وي افزود: در اين زمينه نبايد کوتاهي شود چراکه اگر برخوردها خوب نباشد و به مردم اين احساس را القاء کند که نمي شود با مأموران همدلي داشت اين مساله  به تدريج يک تأثير منفي در افکار عمومي خواهد داشت.


فرمانده ناجا کرمان در ادامه به سختي هاي کار پليس اشاره و گفت: اگر برنامه ريزي ها به درستي انجام شود و اراده نيز بر انجام کار باشد تنها يک تلاش مضاعف مي خواهد که اين مسير سخت را براي شما هوار سازد و حق را به حق دار برساند.


بنی اسدی با تاکید برصداقت درامور کاری پلیس گفت:  هميشه بايد به گونه اي عمل شود که کلانتري به عنوان يک مرجع دادخواهي که عادل و بي طرف است در ميان اقشار مردم جا بيافتد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن اصل امر به معروف و نهي از منکر نسبت به پيشگيري از بروز مشکلات اقدام و هشدارهاي لازم را بي هيچ ترسي به افراد خاطي ارائه کنيد.

انتهای پیام /ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.