سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

کلاهبرداری یک میلیارد ریالی به بهانه فروش خط رند

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری باند کلاهبرداری فروش خط رند در شیراز خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: در چند روز گذشته چندین پرونده به پلیس فتا ارجاء شده که همگی آن ها با موضوع فروش خط روند و کلاهبرداری با استفاده از این روش بود.

وی ادامه داد: کلاهبرداران با استفاده از روش های مختلف تبلیغاتی همچون طراحی سایت فروش، پیامک و سایت های تبلیغاتی اقدام به جذب مشتریان خود می كردند و پس از دریافت هزینه های کلان از این مالباختگان خط هایی را برای این افراد ارسال می کردند که در بازار هزینه بسیار پایینی دارد و به هیچ وجه جزء خطوط روند محسوب نمی شود.

رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: کلاهبرداران پس از دریافت هزینه و ارسال خطوط معمولی از پاسخ دادن به تلفن های مشتریان امتناء می ورزیدند و گاها با بی احترامی نسبت به این افراد از آن ها می خواستند که دیگر با این شماره ها تماس نگیرند.

سرهنگ حسيني اظهار كرد: با بررسی های فنی و تخصصی كارآگاهان پلیس فتا متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر وجهت تكمیل پرونده  به این پلیس انتقال یافتند.

وی گفت: این کلاهبرداران که سه نفر بودند حدود یکصد میلیون تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده اند و به محض مواجهه با پلیس به جرم خود اقرار کردند و شروع به بازپرداخت مبالغ دریافتی از مالباختگان كردند.

انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.