سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مراقب كلاهبرداران اينترنتي در بازار داغ فروش بلیط های نوروزی باشید

رئيس پليس فتا استان كرمان گفت : يکي از ترفندهاي کلاهبرداران اينترنتي فروش تورهاي مسافرتي با قيمتي بسيار پايين است، از اين رو مراقب كلاهبرداران اينترنتي در ايام نوروز باشيد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ كامبيز اسماعيلي با اشاره به به نزديك شدن سفرهاي نوروزي وبازار داغ خريد و فروش بليط و تورهاي مسافرتي به شهروندان هشدار داد : مراقب کلاهبرداران باشند.

وی خاطر نشان کرد : در همين راستا شرکت هاي مختلف گردشگري در حال تبليغات وسيع و گسترده براي تورهاي مسافرتي خود هستند كه افراد سودجو نيز از اين موقعيت بهره جسته و از طرق مختلف اقدام به کلاهبرداري مي کنند.

وی يکي از ترفندهاي کلاهبرداران در اين زمينه را فروش بليط از طريق سايت هاي اينترنتي تقلبي دانست و تصریح کرد : در این راستا کاربرانبراي خريد بليط به صورت اينترنتي نياز است اطلاعات شخصي و مالي خود را وارد سيستم كنند از این روکلاهبرداران از اين فرصت سو استفاده كرده و به ربايش اطلاعات افراد دست مي زنند.

رئيس پليس فتا استان كرمان گفت :افراد براي در امان ماندن از اين گونه کلاهبرداري ها بايد شخصأ آدرس صفحات را در قسمتURLوارد و به سايت هايي مراجعه كنند که از پروتکلhttpsبراي انتقال داده ها استفاده مي برند.

اسماعيلي به تمام افرداي که قصد عزيمت به شهرهاي توريستي در تعطيلات نوروز را دارند توصيه کرد:تمام تورها و خدمات آن ها را از مراکزي که مجوز هاي لازم در زمينه گردشگري دارند، تهيه كنند.

وی همچنین افزود : مسافران بايد هنگام استفاده از اينترنت رايگان هتل ها و مراکز خدماتي و رفاهي مراقب هکرها و کيلاگرها باشند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.