سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا سازمان تبلیغات اسلامی در نمایشگاه کتاب انتشارات مستقل ندارد؟

سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین و مؤثرترین نهادهای فرهنگی کشور انتشارات مستقلی برای خودش ندارد.

مجید توسلی، مدیر کل دفتر تهیه و تألیف سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص چگونگی حضور سازمان تبلیغات اسلامی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ما انتشارات مستقلی برای خودمان نداریم و معمولاً غرفه‌های نمایشگاهی ناشرانی چون سوره مهر و امیرکبیر آثار ما را به بازدید کنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه می‌کنند.
 
وی در پاسخ به این سؤال که وجود انتشارات مستقلی برای سازمان تبلیغات اسلامی چه تأثیری بر روی کیفیت ارائه آثار این سازمان به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دارد، اظهار داشت: به نظر می‌رسد که با اختصاص انتشارات مستقل به سازمان تبلیغات اسلامی کار ما جلوتر می رود و زمان کمتری هدر خواهد رفت.
 
مدیر کل دفتر تهیه و تألیف سازمان تبلیغات اسلامی افزود: هم‌اکنون صحبت‌های مقدماتی در زمینه اختصاص انتشارات مستقلی به سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده و اگرچه همه دوستان در سازمان با این کار موافق هستند اما نظر ریاست سازمان تبلیغات اسلامی این است که با وجود ناشران متعدد نیازی به یک انتشارات جدید نیست.
 
توسلی در بخش دیگری از سخنانش به اتمام کار جشنواره کتاب دین اشاره کرد و گفت: انشاء‌ا.. اختتامیه این جشنواره سال آینده و در روزهای بعد از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یکی از تالارهای حوزه هنری برگزار می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.