سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

سوگواره عکس عاشورایی به کار خود پایان داد

درمراسم پایانی نخستین سوگواره عکس عاشورایی روستای ده زیار کرمان با موضوع تعزیه از برگزیدگان قدر دانی شد


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دبیر اجرایی این جشنواره با اشاره به فراخوان نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌ زیار در بهمن امسال گفت: 491 اثر صدو یک عکاس از استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان و یزد و همچنین شهرستان های استان کرمان به دبیرخانه سوگواره عکس عاشورایی روستای ده زیار ارسال شد.

ثارالله انکوتی افزود: بر اساس رای هیات داوران 30 اثر شایسته چاپ در نمایشگاه و سه اثر در بخش حرفه ای برگزیده و چهار اثر نیز در بخش عکس تلفن همراه شایسته تقدیر شدند.
وی تصریح کرد: ابوذر احمدی‌زاده، رحیم بنی‌اسدآزاد و میثم احمدی به ترتیب به عنوان برگزیدگان اول تا سوم بخش حرفه‌ای وناصر افضلی، علی افضلی، حسن صدقی و حسین افضلی نیز به عنوان برگزیدگان بخش عکس تلفن همراه نخستین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار انتخاب و معرفی شدند.
نمایشگاه عکس عاشورایی ده زیار، اول اسفند همزمان با ایام فاطمیه در موزه آگیرا کرمان افتتاح و 30 اثر در معرض بازدید عموم گذاشته شد.
ارتقای فعالیتهای مذهبی در قالب هنر ومعرفی روستای ده‌زیار به عنوان یکی از پایگاه‌های تعزیه استان کرمان از اهداف برگزاری این نمایشگاه بود .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سوگواره ، عاشورایی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.