سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سمیرم جز شهرهای سبز استان اصفهان

رئیس اداره گاز سمیرم گفت: به دنبال گازرسانی به سه روستای باقی مانده از بخش پادنا بیش از ۵۰۰ خانوار سمیرمی در آستانه بهره‌مندی از گاز طبیعی و نیز جزو شهرهای سبز استان قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید علی اکبر طباطبائی با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار شهر این شهرستان و روستاهای تابعه آن از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند افزود:شهرستان پادنا با وسعت پنج هزار و ۳۰۰ کیلومتر، دارای چهار شهر و ۱۰۰ روستا است.

طباطبائی تصریح کرد: تنها سه روستای خفر، خینه و دیلی از توابع بخش پادنا به مرکزیت شهر کمه فاقد گاز طبیعی هستند که گازرسانی به این روستاها نیز با حضور مسئولان شرکت گاز استان مورد بررسی قرار گرفته و به زودی در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: به منظور کالبد شکافی و ممیزی دقیق‌تر این پروژه، مسیر ۱۵۰ کیلومتری پادنا پیموده شد و بازدید از مسیرهای مختلف گازرسانی به این سه روستا مورد ارزیابی قرار گرفته و اطلاعات مورد نیاز برداشت شد.

رئیس اداره گاز سمیرمافزود: با گازرسانی به این سه روستا بیش از ۵۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره می‌شوند و شهرستان سمیرم در شمار شهرهای سبز گاز استان اصفهان قرار می‌گیرد .



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.