سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی:

مشکلات ورزشکاران تیرانداز را تکذیب نمی‌کنم / امیدهای فراوانی برای کسب مدال داریم

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: باید عنوان کنم تیراندازان المپیک کشورمان مشکلاتی دارند که من آن را تکذیب نمی‌کنم اما سعی می‌کنیم مشکلات حل شود چراکه هر ورزشکاری برای رسیدن به هدف دارای مشکلات خاصی است.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هاشمی پس از پایان نشست با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک نشست امروز ما با وزیر قابل قبول و رضایت‌بخش بود و وزیر پای صحبت‌های ما  نشست از مشکلات سر راه این رشته حرف‌ها زده شد و در آخر گودرزی صحبت کرد.

وی در ادامه افزود: نشست امروز به هدف رفع دغدغه‌های ورزشکاران تیرانداز المپیکی برگزار شد که برای تحقق اهدافشان مشکلاتی نداشته باشند.

هاشمی در ادامه با اشاره به مشکلات ورزشکاران عنوان کرد: من مشکلات ورزشکاران در اردو را تکذیب نمی‌کنم ورزشکاران روزهای سختی را در اردو سپری کردند اما فکر می‌کنم شرایط بهتر شده و خواهد شد و نشست با وزیر بسیار خوب ارزیابی شده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان در خصوص امیدهای کسب مدال عنوان کرد: در واقع ما امیدهای زیادی برای حضور در مسابقات تیراندازی و کسب مدال داریم. الهه احمدی 5 ماه متوالی نفر اول رنکینگ بوده است و امید داریم که وی بتواند شانس کسب مدال را داشته باشد. البته ورزشکارهای دیگر نیز شرایط خوبی دارند و ما امید داریم که در  10 وضعیت در  المپیک به میدان برویم.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم ورزشکاران المپیکی تیرانداز با کسب مدال ضمن ارتقا جایگاه تیراندازی در المپیک باعث شاد کردن دل مردم کشورمان شوند.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.