سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش درآمد بازی الجزیره- تراکتورسازی از دیدگاه AFC

تیم تراکتورسازی تبریز از ساعت 20 به وقت ایران رو در روی الجزیره قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هنک تن کیت سرمربی تیم الجزیره امیدوار است که شکست سنگین شاگردانش مقابل تبریزی ها در بازی رفت تاثیر زیادی بر روی آنها نداشته باشد و این 2 تیم امروز در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا دوباره به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم تراکتورسازی در بازی رفت با 2 گل بختیار رحمانی، مهدی شریفی و شجاع خلیل زاده شکست سنگینی را به الجزیره تحمیل کرد.

سرمربی هلندی الجزیره اطمینان دارد که بازیکنانش پس از پیروزی یک بر صفر روز یکشنبه مقابل الظفره، توانایی جبران نتیجه بازی رفت را دارند.

وی اظهار داشت: شکست سنگین در بازی رفت تاثیری منفی بر روی بازیکنان ما نخواهد داشت و پیروزی در برابر تیم الظفره نیز همین طور، علاوه بر این، بازیکنان ما از عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند، پیروزی در برابر تیم الظفره برای ما روحیه بخشی بود و امیدواریم که بتوانیم در برابر تیم تراکتورسازی به پیروزی دست پیدا کنیم و هر 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم.
 
حضور عبداله موسی هافبک الجزیره که در بازی رفت به علت مصدومیت به میدان نرفت، همچنان در هاله ای از ابهام است، اما بزرگترین نگرانی تن کیت خستگی ناشی از فشردگی برنامه های بازیکنان است.
 
کیت افزود: این مسابقه برای ما بسیار دشوار خواهد بود، زیرا پنجمین بازی پیاپی در طول 15 روز است که این بازه زمانی، بسیار کوتاه است، ما تلاش کردیم که به سطح بسیار خوبی از آمادگی برسیم، به ویژه از نظر روحی و روانی چرا که بازیابی جسمی بلافاصله پس از بازی با الظفره در روز یکشنبه، بسیار سخت است، امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازی به بازیکنان خود هشدار داده است که به نتیجه بازی رفت دلخوش نباشند، چون هدف اصلی نمایندگان ایران صعود به دور حذفی این رقابتهاست.
 
سرمربی پیشین تیم ملی ایران اعلام کرد: پیروزی در بازی رفت به معنای آسان بودن تقابل ما با الجزیره نیست، چون الجزیره چندین بازیکن خوب در اختیار دارد. این بازی دشوار خواهد بود، چرا که ما در برابر رقیبانی قدرتمند قرار خواهیم گرفت که قصد دارند بازگشتی خوب را در برابر دیدگان هوادارانشان به نمایش بگذارند.

بازیکنان ما باید واقع بین باشند و پیروزی در بازی رفت را به طور کامل فراموش کنند،‌ ما هنوز 5 بازی دیگر در مرحله گروهی پیش روی خود داریم و برای دستیابی به بیشترین امتیاز ممکن، باید با تمرکز و دقت کامل در هر مسابقه ظاهر شویم.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
یاشاسین تراختور....یاشاسین تبریز
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
تراکنورتوانایی بردالجزیره رادارد