سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقیمی در جمع خبرنگاران:

تنها یک مورد از مجلس خبرگان شکایت داشتیم

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا به امروز یک مورد از کاندیداهای خبرگان نسبت به نتایج آرای خود شکایت داشتند.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون شکایت‌هایی از سوی کاندیداهای خبرگان و مجلس شورای اسلامی به دستتان رسیده است، گفت: هر کاندیدایی که درخواست شکایت داشته باشد مشترکا مورد بررسی قرار می‌گیرد و تا الان یک مورد از کاندیداهای خبرگان و چند مورد از مجلس شکایت‌هایی به دستمان رسیده است.

وی افزود: این افراد 2 روز فرصت داشتند تا به هیئت‌های اجرایی و فرمانداری‌ها شکایت کنند و هیئت ‌های اجرایی و هیئت‌های نظارتی این شکایت‌ها را بررسی کرده و سپس به فرمانداری‌ها اعلام می‌کنند.

مقیمی درباره اینکه گفته می‌شود شما گفته بودید که معاونت هماهنگی استانداری وجود ندارد اما امروز شاهد هستیم که آقای نجفی شخصی دولتی بوده و از سمتش استعفا نداده و در انتخابات شرکت کرده است، اظهار داشت: ما در استانداری‌ها سمتی به عنوان معاونت هماهنگی استانداری نداریم و این موضوع صحت ندارد.

مقیمی درباره واکنش‌های رسانه‌های غربی به انتخابات کشور و برخورد کشور ما خاطر نشان کرد: مردم ما با آمدن به پای صندوق‌های رأی پاسخ تردیدهای رسانه‌های غربی را دادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.