سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

وقوع بیش از 270 شکار غیرمجاز 11 ماهه امسال در لرستان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از وقوع بیش از 270 مورد شکار و صید غیرمجاز در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حسین زرین‌کیا افزود : طبق آمار گرفته شده طی 11 ماهه سال جاری حدود 273 مورد شکار و صید غیرمجاز حیات وحش در استان رخ داده است که 134 مورد زنده‌گیری پرندگان و پستانداران را توسط شکارچیان متخلف داشته‌ایم.
وی اضافه کرد: از این تعداد شکار و صید غیرمجاز، 183 مورد مربوط به آبزیان، پرندگان 35 و پستانداران 55 مورد بوده است.
زرین‌کیا یادآور شد: حیوانات شکار شده توسط این متخلفان قوچ و کل، پلنگ، کبک، قرقاول، عقاب، سهره، روباه، تیهو، خرس و... بوده است.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان خاطرنشان کرد: همچنین در مورد زنده‌گیری حیوانات حدود 120 مورد مربوط به انواع پرنده و 14 مورد پستانداران بوده که شکارچیان متخلف را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده شده است.
وی با بیان اینکه حدود 200 مورد شروع به شکار و صید توسط این یگان شناسایی شده است، افزود: همچنین با 18 مورد نگهداری و خرید و فروش حیات وحش زنده و غیرزنده برخورد شده است.
زرین‌کیا از کشف و ضبط 251 سلاح مجاز و غیرمجاز شکارچیان متخلف خبر داد و گفت: همچنین از این متخلفان زیست‌محیطی سایر ادوات و وسایل شکار نظیر انواع تور ماهی‌گیری و پرنده‌گیری، موتور برق، فشنگ ساچمه‌زنی، باروت، لنسر، قفس پرنده و... کشف و ضبط شده است.
 انتهای پیام/


 

برچسب ها: وقوع ، شکار ، صید ، غیر مجاز ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.