سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

افزايش7 درصدی تلفات حوادث رانندگی در استان سمنان

250 نفر در حوادث جاده‌ای این استان طی 10ماهه امسال جان باخته‌اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان از افزایش هفت درصدی تلفات جاده‌ای در این استان خبر داد و گفت: طی 10ماهه امسال 250 نفر در حوادث جاده‌ای این استان جان باخته‌اند.
 دکتر ابراهیم شاطری با اعلام این خبر اظهار کرد: شمار کشته‌های حوادث جاده‌ای در استان در مقایسه با حوادث برون شهری، درون شهری و روستایی این استان در مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تصریح کرد: از مجموع تلفات حوادث رانندگی 10 ماهه سال 94، در استان سمنان 165 نفر مرد و 85 نفر زن بودند.
وی با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت ،اظهار داشت: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 202 مورد در جاده‌های برون شهری، 38 مورد در مسیرهای درون شهری و 10 مورد در جاده های روستایی گزارش شده است.
شاطری گفت: در این مدت، سه هزار و 690 مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کردند که از این تعداد دو هزار و 341 نفر مرد و یک هزار و 349 نفر زن بودند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان اضافه کرد: مصدومین حوادث رانندگی 10 ماهه سال 94 به نسبت مدت مشابه سال قبل، 9 درصد افزایش یافته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با اشاره به آمار تلفات جاده‌ای در دی‌ماه امسال، گفت: در دی امسال 14 نفر شامل هشت مرد و 6 زن جان خود را در تصادفات جاده‌ای استان از دست دادند و تعداد مصدومین حوادث رانندگی در این مدت 262 نفر بوده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.