سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان برای ایام نوروز95

دستگاه های خدمات رسان آمادگی کامل خود را برای ایام نوروز 95 در جلسه ستاد هماهنگی سفر اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛معاون هماهنگی و عمرانی استانداری با اشاره به اینکه 12 کمیته ی استانی و 6 کمیته ی شهرستانی آماده ی استقبال از گردشگران است  گفت: در مجموع 200 تیم کاری در حوزه های هلال احمر ، اوژانس، پلیس و راهداری در محوره های استان آماده ی خدمات رسانی هستند.

منوچهر حبیبی اضافه کرد: آماده کردن 1500 تخت ، مهمان پذیر، کاشانه های اقامتی، هتل و کلاس های درس نیز از جمله اقدامات مهم برای خدمات رسانی بهتر به مهمانان نوروزی در عید امسال است.

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین  هم در این جلسه گفت: پیش بینی می شود  در نوروز حدود دومیلیون نفر به استان قزوین سفر کنند.

محمدعلی حضرتی ها با اشاره به اینکه مرکز آمار ایران ، استان قزوین را جزو ده مقصد گردشگردی ایران در ایام نوروز معرفی کرده است افزود: این اتفاق بخاطر حضور قزوین در نمایشگاهی که در تهران برگزار شده بود رخ داده و می توان  از تمام ظریفیت های استان برای معرفی و رونق گردشگری بیشتر استفاده کرد.

در ادامه کمیته های مختلف  برای ارائه خدمات مناسب  و ایجاد فضایی امن باری گردشگران اعلام آمادگی کردند.
استقرار 40 اکیپ راهداری ، 60 تیم پلیسی ، 25 تیم امدادی ، اختصاص 792 کلاس درس  و برنامه های تلویزیون از جمله اقدامات کمیته های ستاد هماهنگی سفر است.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.