سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

طرح کشیک شبانه‌روزی شرکت گاز استان کرمان به مناسبت نوروز

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت :طرح کشیک نوروزی شرکت گاز استان از تاریخ 26 اسفند ماه تا 15 فروردین آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران استان می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی شرکت گاز استان، محمد علی ودیعتی  از آماده باش و ادامه فعالیت 24 ساعته کشیک نوروزی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.

وی از استقرار کارکنان پستهای امداد ، تعمیرات و نیروهای کشیک نوروزی و آماده باش واحدهای عملیاتی ، نواحی گازرسانی خبر داد و گفت : کنترل و حفاظت بیشتر از شبکه گاز استانی انشعاب های نصب شده در نقاط مختلف استان و بررسی حجم مصرف گاز در ایام تعطیلات سال نو از ماموریت های حساس تعریف شده برای طرح نوروزی عنوان کرد .

 ودیعتی با بیان اینکه درایام تعطیلات عید نوروز شاهد افزایش حجم سفرها هستیم، گفت: این شرکت با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در این زمینه در صدد رفع موانع و مشکلات احتمالی گاز طبیعی برآمده است و با شروع فصل بهار ، حضور مسافران نوروزی در استان پهناور کرمان و افزایش مصرف در جایگاه های سی ان جی، در راستای فراهم کردن رفاه حال مشترکین نظارت و کنترل بر فشار گاز مصرفی و برقراری جریان مستمر گاز استان فعالیت دارند تا ایام خاطره انگیزی برای مردم و مسافران گرامی فراهم شود .

مدیرعامل شرکت گاز استان  با بیان اینکه تلفن پست امداد گاز به شماره 194 و سیستم پاسخگویی 32529418 شرکت گاز استان کرمان در ایام تعطیلات نوروز95 فعال هستند اظهار کرد : مردم در صورت بروز هر گونه حادثه منجر به نشت گاز ، خرابی کنتور و رگلاتور ، پست امداد 194 را ازموضوع مطلع نمایند تا در اولین فرصت نسبت به رفع نقص اقدام شود . و همچنین از همشهریان عزیز تقاضا می شود هنگام خروج و ترک منزل از بسته بودن شیر اصلی گاز مطمئن باشند در ضمن مشترکین محترم می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره 1000341194 از خدمات این شرکت استفاده نمایند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: گاز ، کشیک ، نوروزی ، رضایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.