سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی در استان کرمانشاه

سرپرست جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: طرح ملی امداد و نجات نوروزی در سه حوزه طرح امداد نوروزی، طرح راهنمایی مسافران نوروزی و طرح حمایت از نیازمندان "فرشتگان رحمت" اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا امیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن گفت: در طرح حمایت از نیازمندان تحت عنوان فرشتگان رحمت اعتبار خاصی در نظر گرفته نشده، خیران و علاقه‌مندان به نیازمندان، کمک‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: طرح امداد و نجات نوروزی، از 25 اسفند تا 15 فروردین 95 اجرا می شود، همچنین، طرح راهنمایی مسافرین نوروزی نیز، قبل و بعد از آغاز سال جدید به اجرا در می‌آید.
امیریان تصریح کرد: راه‌‌اندازی 40 پایگاه با بیش از یکصد دستگاه خودروی امدادی، یک دستگاه بالگرد هوایی و یک دستگاه آمبولانس 10 تخته به صورت 24 ساعته در ایام نوروزی به مسافران خدمت رسانی خواهند کرد.
وی اضافه کرد: در پایگاه‌‌های امدادی در طول ایام نوروز، پزشکان و پیراپزشکان به منظور ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به مسافران نوروزی حضور خواهند داشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر کرمانشاه خاطرنشان کرد: با هدف معرفی استان و راهنمایی مسافران در تمامی شهرستان‌‌ها و در اماکن تاریخی، در ورودی و خروجی استان، بیش از 300 هزار بروشور در استان در نوروز 95 توزیع می‌‌شود.
وی افزود: 18 پایگاه دوستدار کودک نیز در ایام نوروز در 18 نقطه از شهر کرمانشاه در اماکن پرازدحام و مذهبی و تاریخی مستقر می‌شود و 10 خیمه نماز در نقاط مختلف و اما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنی که امکان اقامه نماز به موقع وجود ندارد برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، ملی ، نجات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.