سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

انتقال ترافیک ارومیه باید به بیرون از هسته شهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه خبر داد شهرداری ارومیه در تلاش است ترافیک این شهر را به بیرون از هسته شهر انتقال دهد

رضا جوان‌کیا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛با بیان این مطلب از اجرای امتداد پروژه سرو توسط شهرداری ارومیه خبر داد و اظهار داشت: بخشی از این پروژه بهمن‌ماه امسال با حضور مسئولان استانی در ارومیه به بهره‌برداری رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه با اجرای کامل این پروژه شاهد وصل کمربندی اول ارومیه به کمربندی دوم خواهیم بود، ادامه داد: برای این پروژه اهدافی تعیین شده است که دسترسی آسان به باغ رضوان ارومیه نیز از دیگر اهداف این پروژه است.

وی با بیان اینکه در امتداد این پروژه، تفرجگاه بند به این پروژه وصل می‌شود، تصریح کرد: بنا داریم در این خصوص عوارضی ایجاد کنیم که ایجاد عوارضی در پروژه‌های عمرانی شهری که از کمربندی شهرها عبور می‌کند بلامانع است.

وی همچنین با اشاره به گستردگی این پروژه، اعلام کرد: پروژه سرو در 12 هکتار اجرایی می‌شود و پس از پروژه آذربایجان که در شمال غرب کشور یکی از پروژه‌های مهم به شمار می‌رود، دومین پروژه اولویت‌دار شهرداری ارومیه است.

جوان کیا معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه در پایان اظهار داشت شهرداری ارومیه برای سال آینده پروژه‌های فاخر قابل توجهی دارد، و اجرای چنین پروژه‌هایی علاوه بر اینکه چهره شهر را زیباتر می‌کند، سبب کاهش میزان بار ترافیکی از هسته مرکزی شهر نیز می‌شود.

انتهای پیام /ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.