سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

شبکه دیتا در مرکز انتقال نفت اشتهارد راه اندازی شد

معاون مخابرات منطقه شمالغرب از پیوستن مرکز انتقال نفت اشتهارد به شبکه سراسری وزارت نفت خبرداد.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ محمود حاتمی اظهارداشت: با نصب و راه اندازی تجهیزات رادیو و ماکس در مرکز انتقال نفت اشتهارد این مرکز به لینک سراسری وزارت نفت متصل شد.

وی با تشکر از تلاش همکاران واحد بهره برداري و پشتيباني مراكز و شبكه هاي تلفن، واحد nms و گروه راه اندازي پروژه فاز 2 ستاد و همچنين همكاران مخابرات منطقه شمالغرب تصریح کرد: برای نصب و راه اندازی پروژه شبکه Lan و مرکز تلفن one-Mx حدودا یکماه بطور مستمر زمان صرف شد، که با انجام این عملیات کلیه خطوط مرکز مذکور به شماره های پنج رقمی تبدیل شده و امکان ارتباط مستقیم با شبکه سراسری وزارت نفت امکان پذیر شد.

معاون مخابرات منطقه شمالغرب ادامه داد: همچنین با نصب نرم افزارهای اتوماسیون اداری، سیستم مالی، ترابری و CMMS بر روی کامپیوترهای مرکز انتقال نفت اشتهارد ارتباط دیتا نیز به نحو مطلوب برقرار شد.

حاتمی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل روز دنیا بحث تاثیر نقش فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان ها می باشد که با راه اندازی شبکه دیتا و صوت و اتصال آن به شبکه سراسری نفت، تسریع در امور، اعم از ارتباط تلفنی سریع و بدون واسطه، ارسال و دریافت درخواست ها، نامه ها، اطلاعیه ها و... که در نهایت چابکی و افزایش بهره وری سازمان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.