سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

کشف بیش از 8 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین از کشف 8 کیلو و 348 گرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛محسن قلی‌پور گفت: مأموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان قزوین هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین ـ زنجان به مسافر یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند که در بازرسی از لوازم وی دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری 11 مدرس قزوین پس از کسب خبر از منابع مردمی و انجام کار اطلاعاتی فردی را که در حال فروش مواد مخدر در یک واحد صنفی بود، دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم 500 گرم تریاک کشف شد، اضافه کرد: همچنین در بازرسی از خودروی نیسان وی، 6 بسته یک کیلویی تریاک کشف و خودرو و مالک واحد صنفی در همین رابطه به کلانتری انتقال داده شدند.

قلی‌پور با اشاره به توقیف خودروی وانت نیسان تصریح کرد: در این رابطه نیز دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: کشف 348 گرم هروئین از مسافر یک دستگاه اتوبوس در عوارضی قزوین ـ زنجان از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بوده است که متهمی در این راستا دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.