سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان

برگزاری طرح تربیت حافظان و قاریان سیستان و بلوچستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه به سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین مرحله آزمون سراسری طرح تربیت حافظان و قاریان در سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور 13 اسفندماه برگزار می‎شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛از زاهدان به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی اظهار کرد: چهارمین مرحله آزمون سراسری طرح تربیت حافظان و قاریان در سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور 13 اسفندماه برگزار می‎شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه به سیستان و بلوچستان افزود: داوطلبان و علاقه‌مندانی که 4 سال با این اداره‎کل همراه بوده‎اند می‎توانند در این آزمون شرکت کنند و خود را محک بزنند.

وی بیان کرد: سال گذشته در مرحله سوم این طرح 20 هزار نفر از حافظان و قاریان استان شرکت کرده‎اند که امسال نیز پیش‎بینی می‎شود تعداد شرکت‌کنندگان به 30 هزار نفر برسد.

تدینی گفت: در حال حاضر 46 هزار قرآن‌آموز زیر نظر اوقاف سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگانی که در این آزمون موقف به کسب نمره حدنصاب شوند گواهی معتبر حفظ و قرائت قرآن را دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: این آزمون به صورت چهارگزینه‌ای در شهرستان‎های زاهدان، زابل، ایرانشهر و زهک که ادارات اوقاف دارند برگزار می‎شود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: قاری ، قرآن ، اوقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.