سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تقدیر از نفرات برتر مسابقات ورزشی جام فجر

از نفرات برتر مسابقات ورزشی که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در بین کارکنان جهادکشاورزی آذربایجان غربی برگزارشد، با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، با اهدای حکم قهرمانی و هدایایی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ رئیس اداره رفاه و تربیت بدنی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در مراسم اهدای جوایز نفرات برتر این مسابقات ،گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی در رشته های طناب کشی و فوتسال بین آقایان و دو میدانی و دارت بین بانوان شاغل در سازمان برگزارشد.

عسگر رضایی افزود: این مسابقات در راستای اهداف سازمان در جهت ارتقای سطح سلامت عمومی و توسعه ورزشهای همگانی در بخش آقایان و بانوان در سالن ورزش شهید موسوی از مورخه 13 بهمن لغایت21بهمن ماه برگزار شد .

وی گفت: این دوره از مسابقات در رشته طناب کشی با حضور هشت تیم متشکل از 60 نفر از آقایان برگزار شد و 3 تیم موفق به کسب رتبه برتر شدند که به ترتیب تیمهای معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی تیم اول، مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی تیم دوم و واحد دبیرخانه ( معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ) نیز مقام تیم سوم را کسب کردند.

رضایی ادامه داد: در رشته فوتسال نیز با حضور هشت تیم متشکل از 80 نفر از آقایان برگزار شد و 3 تیم موفق به کسب رتبه برتر شدند که به ترتیب تیم فوتسال شهید کشتگر تیم اول، تیم شهید موسوی تیم دوم و تیم شهدای منابع طبیعی نیز مقام تیم سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: رشته های دارت و دو میدانی نیز در دو مقطع سنی بالای 35سال و زیر 35 سال بین بانوان با حضور بیش از 80 نفر از کارکنان بخش های مختلف سازمان برگزار شد و در پایان این مسابقات به نفرات برتر حکم قهرمانی و هدایایی اعطا شد

انتهای پیام/ب.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.