سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیارد ریالی در پارک بزرگ تبریز

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از تصویب طرح سرمایه‌گذاری در پارک بزرگ تبریز خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حبیب شیری‌آذر اظهار داشت: طرح سرمایه‌گذاری در جنوب غرب تبریز در محل پارک بزرگ در جلسه امروز به تصویب رسید این طرح در مساحتی به میزان 145 هکتار و توسط بخش خصوصی با مشارکت شهرداری انجام خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه یک هزار میلیارد تومان است که 600 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و 400 میلیارد تومان آن توسط شهرداری تامین خواهد شد همچنین شهرداری حدود 80 میلیارد تومان از املاک خود را در اختیار پروژه قرار خواهد داد.

شیری‌آذر ادامه داد: در جلسه امروز لایحه شهرداری در خصوص جبران بخشی از هزینه‌های صعود کوهنورد نامدار شهر تبریز، عظیم قیچی‌ساز به چهاردهمین قله‌ای که به آن صعود خواهد کرد و نامش در بین بزرگان این رشته ثبت خواهد شد مطرح شد و پس از تبادل نظر به اتفاق آرا این لایحه تصویب شد.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه طرح لزوم ایمن‌سازی کارگاه‌ها برای محافظت از جان کارگران شهرداری مطرح و تصویب شد، البته شهرداری در این خصوص اقداماتی را صورت داده است ولی با این طرح بر آن تاکید شد.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.