سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت گندم وارداتی نیازمند نظارت است

قائم مقام بازرگانی- کشاورزی گفت: سازمان حمایت از تولید و مصر‌ف‌کننده با احتساب 15 الی 16 درصد سود برای واردکننده بایستی نظارت بر قیمت فروش گندم وارداتی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر مهرفرد قائم مقام بازرگانی- کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر برای 2 میلیون تن گندم ثبت سفارش معتبر وجود دارد که همواره وارد کشور می‌شود که از طرفی چون جزء کالاهای اولویت اول و مشمول تنظیم بازار است باید تعیین قیمت شود.

وی با اشاره به قیمت گندم گفت: در واقع بایستی 15 الی 16 درصد سود برای واردکننده در نظر گرفته شود و همواره سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده بایستی نظارت بر این امر داشته باشد تا گندم وارداتی به فروش رسد و گفتنی است قیمت گندم متناسب با کیفیت متفاوت است اما قیمت گندم معمولی برای خوراک حدود 800 الی 850 تومان بماند.

مهرفرد با اشاره به ثبت سفارش برنج بیان کرد: بعد از اتمام فصل برداشت اعلام کرده‌ایم که ثبت سفارش با توجه به مابه‌التفاوت و تعرفه‌ای که وجود دارد تا برج 5 سال آینده آزاد است.

مهرفرد در خصوص خرید و فروش ثبت سفارش گندم بیان داشت: در واقع به سبب محدودیت‌ها و اینکه نمی‌توانند ثبت سفارش را اصلاح کنند ممکن است چنین مشکلاتی رخ دهد که بایستی دستگاه‌های نظارتی بر این امر نظارت داشته باشند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.