سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

كشف بیش از 800 کیلو گرم موادمخدر در فارس

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان 515 كیلوگرم هروئین، 190 كیلو تریاك و 150 كیلو حشیش كشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی تصریح كرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک شبکه حمل و انتقال هروئین را شناسایی و با گسترش فعالیت های اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند یك محموله سنگین را به شیراز انتقال و در اختیار عوامل توزیع كننده قرار دهند.  
وی ادامه داد: مأموران با انجام گشت های محسوس و نامحسوس در نهایت موفق شدند یك دستگاه تریلر را در این رابطه در محور شیراز – جهرم متوقف و به مقر انتظامی انتقال دهند.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این تریلر 240 كیلوگرم هروئین که به طرز بسیار ماهرانه ای در چهار حلقه لاستیک خودرو جاسازی شده بود، کشف و راننده آن دستگیر شد.  
گودرزی افزود: در ادامه عملیات مذکور و در جهت انهدام کامل شبکه حمل مواد مخدر، مأموران موفق شدند دو دستگاه خودرو پراید و پژو را در ورودی شیراز توقیف و ضمن دستگیری سه نفر متهم، در بازرسی از خودرو پژو مقدار یک کیلو و 40 گرم مواد روانگردان از نوع شیشه کشف كنند.  
این مقام ارشد انتظامی به عملیات دیگری كه توسط مأموران انتظامی شهرستان لارستان انجام گرفت، اشاره كرد و افزود: ماموران پاسگاه هرمود عباسی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تانکر حامل روغن مایع خوراکی که از مسیر هرمزگان به سمت فارس در حال حرکت بود، مظنون و بلافاصله آن را متوقف كردند.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این خودرو 275 کیلوگرم هروئین و 190 كیلوگرم تریاك كه در دیزی های زود پز جاسازی شده بود، كشف و راننده خودرو دستگیر شد.  
گودرزی ادامه داد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان لارستان با توقیف یك دستگاه خودرو كامیون یخچال دار، در بازرسی از آن 150 كیلوگرم حشیش كشف و راننده خودرو را دستگیر كردند.  انتهای پیام/ن

برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فارس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.