سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دیدار راه آهن و استقلال در ورزشگاه آزادی؛

برنامه تمرین آبی پوشان/ حضور مدیران در تمرینات آبی ها

آبی پوشان پایتخت در حالی در هفته بیست و دوم در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم راه آهن می روند که قرار است امروز، دو نوبت تمرین را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به موافقت 2 باشگاه راه آهن و استقلال برای برگزاری دیدار هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و البته تایید مسئولان سازمان لیگ در نهایت باشگاه راه آهن اعلام کرد در صورتی که باشگاه استقلال هزینه اجازه ورزشگاه را تقبل کند حاضر هستند مسابقه این هفته را در این ورزشگاه برگزار کنند.

در همین راستا باشگاه استقلال نیز انجام اقدامات لازم را در دستور کار قرار داد و این امر صورت گرفت، بنابراین دیدار تیم های راه آهن و استقلال روز جمعه 14 اسفند از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 
مسئولان باشگاه در تمرینات آبی پوشان
 
مسئولان باشگاه استقلال از جمله بهرام افشارزاده مدیرعامل این باشگاه در نظر دارد که در هفته جاری یک روز به تمرینات آبی پوشان برود تا از نزدیک نظاره گر تمرین آنها باشد.
 
برنامه تمرین آبی پوشان
 
آبی پوشان پایتخت با توجه به صلاح دید کادر فنی امروز صبح ساعت 11 در سالن وزنه مجموعه انقلاب  به کار با وزنه خواهند پرداخت و قرار است عصر امروز نیز استقلالی‌ها ساعت 16:30 در زمین شماره  2 مجموعه آزادی به انجام کارهای تکنیکی بپردازند.
 
آبی پوشان مخفی شدند

تمرینات تیم فوتبال استقلال تا روز بازی مقابل تیم راه آهن پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

با توجه به صلاح دید کادر فنی آبی پوشان پایتخت تا روز بازی مقابل راه آهن پشت درهای بسته تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

دیدار دو تیم فوتبال استقلال و راه آهن روز جمعه 14 اسفند ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
 
 
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.