سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش 5 درجه ای دمای تهران/ موج جدید بارش ها در راه است

امروز سامانه بارشی از نیمه غربی کشور و دامنه های البرز به سمت مناطق مرکزی کشور و استانهای شمالی در حرکت می باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،فریبا احمدی کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت هوای کشور گفت: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد نیمه غربی کشور شده بارش های خوبی را برای استان های مختلف پدید آورده است و همانطور که نقشه های هواشناسی نشان می دهند در نیمه غربی و شمال و جنوب غرب موجب بارش شده است.

وی ادامه داد: به موجب این سامانه در نواحی سردسیر بارش برف و در نواحی جنوبی تر همراه با رگبار و رعد و برق است، انتظار داریم برای روز دوشنبه این سامانه بارشی به سمت شرق حرکت کند و بدین ترتیب از بارش های نیمه غربی کاسته و برای فردا شدت بارندگی در شمال و شمال شرق کشور افزوده  می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: بارش ها همراه با کاهش دما  در این مناطق همراه خواهد بود و انتظار داریم از روز سه شنبه و چهارشنبه سامانه بارشی فعالی در مرکز  و نیمه شرقی کشور نمایان شود بویژه در سمت شرق کشور استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، بخش های از سمنان و سواحل شمالی برای روزهای آخر هفته بارش های مناسبی را خواهند داشت.

احمدی تاکید کرد:  پایتخت امروز و فردا آسمان ابری و در برخی نقاط بارش باران را خواهد داشت و تغییرات دمایی تهران 13 تا 18 درجه بالای صفر پیش بینی شده است. همچنین کاهش دما در تهران طی دو روز آینده 4 تا 5 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.