سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیحی:

استقلال از پرهوادارترین تیم‌های آسیا است/ مظلومی درباره من تصمیم می‌گیرد

بازیکن جدید مراکشی تیم فوتبال استقلال گفت: باید بگویم استقلال از پرهوادارترین تیم‌های آسیاست و بازی کردن من در تیم فقط به نظر سرمربی تیم خواهد بود.

عادل شیحی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پیوستن به استقلال گفت: من با مطالعه به این تیم آمدم. می‌دانم استقلال تیم بزرگی است. نه تنها در ایران بلکه در فوتبال آسیا هواداران پرشماری دارد. انتظارات مسئولان باشگاه و کادر فنی از خودم را می‌دانم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا با ارائه عملکردی خوب جواب اعتماد آن‌ها را بدهم.

وی افزود: بازیکنان ایرانی که در بوندس لیگا بازی کرده‌اند چون علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان، علی کریمی و فریدون زندی را می‌شناسم. خودم نیز حدود هفت سال در کلن آلمان بازی کرده و با سبک بازی ایرانی‌ها آشنا هستم. من آماده‌ام به تیم بزرگ استقلال کمک کنم.

وی ادامه داد: ظهر امروز قرارداد خود را با استقلال امضا کرده و از امروز در تمرینات این تیم شرکت می‌کنم.

شیحی در خصوص برخورد بازیکنان و مدیران استقلال با خود گفت: بهرام افشارزاده مدیر عامل و سایر اعضای باشگاه افراد محترم و شایسته‌ای هستند. کادر فنی استقلال نیز برخورد خوبی با من داشته و بازیکنان نیز با آغوش باز از من استقبال کردند. فضای خوب و صمیمی در این تیم حاکم است و امیدوارم بهترین بازی‌ها را برای استقلال انجام دهم.

بازیکن جدید مراکشی استقلال در خصوص احتمال به میدان رفتن مقابل راه آهن یزدان گفت: بازی کردن من به نظر کادر فنی بستگی دارد تمام تلاش من این است به استقلال کمک کنم. حرف اول و آخر را کادر فنی در مورد بازی کردن من می‌زند. به طور حتم با رسیدن ITC مشکلی برای همراهی استقلال نخواهم داشت.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.