سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روابط قوی سوئیس و ایران به نفع دو کشور است

رئیس جمهور سوئیس گفت: باید سعی شود در آینده روابط بین ایران و سوئیس را رونق دهیم، چرا که اگر روابط دو کشور قوی‌تر شود، به نفع دو کشور در آینده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یوهان اشنایدر در نشست مشترک هیئت تجاری ایران و سوئیس گفت: خوشحالم که در این جلسه حضور دارم، چرا که در روابطی که گفتمان بین دو کشور توانسته سایه انداخته شود، نشان از روابط روشنی بین دو کشور رقم زنند. 

وی ادامه داد: کشور ایران به صورت فزاینده در مبادلات اقتصادی و جهانی حضور داشته و کشور سوئیس هم از این شرکت استقبال کرده است. 

اشنایدر در ادامه عنوان کرد: کشور سوئیس همیشه به دنبال راه حل دیپلماتیک بوده و در آینده مذاکرات فعالانه‌ای را خواهد داشت. 

رئیس جمهور سوئیس در ادامه از ورود ۱۴۰ هیئت مختلف که از پتانسیل بازار ایران استفاده کرده‌اند خبر داد و عنوان کرد: کشور سوئیس بسیار به رقابت اهمیت داده و سعی کرده در جستجوی چالش باشد. 

اشنایدر در ادامه از روابط اقتصادی با ایران که قبل از دوران تحریم بسیار خوب بوده و بعد از پسابرجام هم بهتر خواهد شد، خبر داد و اذعان داشت: قطعا علاقمندی متقابل بین دو کشور وجود داشته و اگر رابطه‌ای اعتماد آمیز بین دو کشور باشد بهبود روابط اقتصادی و تجاری در آینده بیشتر خواهد شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، سوئیس ، دیپلماتیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.