سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

انتقال آوارهای زلزله بم بعد گذشت 12 سال

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان بم گفت :تا کنون بیش از 2هزارو600 کامیون آوارهای باقیمانده از زلزله به خارج از شهرمنتقل شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ سیاوش مسلمی با اشاره به اینکه کار آواربرداری و زیباسازی اماکن عمومی و خصوصی بم حدود یک ماه است که توسط سپاه شروع شده ، از ادامه طرح تا 15 اسفندماه خبر داد.

وی از خروج 2هزارو600 دستگاه کامیون حامل آوارهای زلزله از سطح معابر عمومی تاکنون خبر داد و گفت:بیش از 30 هزار متر مربع از اراضیی که آوار در آنها قرار داشته، تسطیح شده اند.
وی افزود:از امروز نیز کار آواربرداری در مکانهای خصوصی و زمینهایی انجام میشود که مالکانشان تا کنون اقدام به آواربرداری نکرده اند و یا توان مالی جمع آوری را نداشته اند.
وی از همکاری دستگاهها در این زمینه قدردانی کرد و از مردم نیز خواست در صورت نیاز به آواربرداری در ملک و اراضی شخصی ، ابتدا تاییدیه را از شهرداری اخذ و سپس نسبت به آواربرداری اقدام کنند.
مسلمی با ابراز خوشحالی از خدمت رایگان سپاه به اهالی بم ، از مردم خواست در صورت نیاز به آواربرداری ، هرچه سریع تر به شهرداری مراجعه کنند.
این مقام مسئول تصریح کرد:سپاه افتخار میکند در کنار همه وظایفش ، کار زیبا سازی بم را در آستانه سال جدید به عهده دارد ..
به رغم گذشت بیش از 12 سال از زلزله دلخراش بم ، اما همچنان در برخی اماکن عمومی و ملک های شخصی ، آوارهای زلزله خودنمایی می کند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: انتقال ، آوار ، زلزله ، بم ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.