سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی ساخت جایگاه سوخت دائمی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از آغاز عملیات عمرانی ساخت جایگاه سوخت دائم در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین شکوهی با اشاره تصویب این طرح اجرایی گفت: بر طبق این مصوبه اقدامات اولیه و کارشناسی احداث یک جایگاه سوخت استاندارد در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون درمدت کوتاهی توسط سازمان انجام شد و عملیات اجرایی و عمرانی آن نیز در چند روز گذشته آغاز شده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده سازمان در 4 ماهه گذشته، افزود: تلاش کردیم به منظور خدمات رسانی مطلوب به کامیون های عبوری به صورت موقت جایگاه سوختی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: با تکمیل احداث جایگاه سوخت دائمی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، روزانه خدمات سوختگیری با ظرفیت بالغ بر 150 هزار لیتر نفت گاز به کامیون هایی که از این مرز تردد می کنند ارائه خواهد شد.

وی گفت: قطعاً وجود این جایگاه سوخت علاوه بر کمک به کاهش امکان قاچاق سوخت، سهولت در امر سوخت گیری برای کامیون های عبوری از مرز دوغارون را نیز به همراه دارد.

//انتهای پیام

برچسب ها: جایگاه ، سوخت ، دوغارون ، تایباد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.