سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

پرده برداری پلیس فارس از پولشویی میلیاردی

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از كشف پرونده پولشویی به ارزش 120 میلیارد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار حمدعلی گودرزی گفت: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان فارس در مهرماه امسال رسیدگی به یك فقره پرونده پولشویی را در دستور كار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخصات متهمان این پرونده را اخذ و با رصد اقدامات مالی انجام شده توسط 15 نفر از مراودین مالی در این پرونده، مشخص شد 6 نفر از آنها ساكن استان فارس و مابقی در استان های شرقی كشور زندگی می كنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: پس از بررسی سوابق متهمان این پرونده، مشخص شد برخی از آنها دارای سابقه كیفری در زمینه خرید و فروش و قاچاق موادمخدر هستند.
سردار گودرزی اظهار کرد: در این راستا متهم اصلی این پرونده به نام "الف – م" كه به اتهام حمل، نگهداری و خرید و فروش 2 تن و 500 كیلوگرم موادمخدر تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان فارس بود با رصد های اطلاعاتی به همراه یكی از اشرار سابقه دار منطقه شرق كشور به نام "ج – م" در شیراز، شناسایی و دستگیر شد.
وی گفت: از اعضای این باند 120 میلیارد ریال پولشویی از طریق معامله موادمخدر كشف و متهمان پس از تشكیل پرونده با معرفی به مقام قضایی با قرار بازداشت روانه زندان شدند.    
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.