سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

قدردانی استاندار و قائم مقام نماینده ولی فقیه از مردم خراسان شمالی

استاندار و قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، در پیامی مشترک، از حضور باشکوه مردم خراسان شمالی در انتخابات هفتم اسفند قدردانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،در بخشی از پیام سید علی اکبر پرویزی و حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی آمده است: بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی به ندای مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی ) لبیک گفته و با حضور پرشکوه خود در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای شگفت آفریدند و عظمتی نو برپا کردند و عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه بین‌الملل تحکیم بخشیدند. 

بی تردید در میدان و صحنه بزرگ انتخابات، خلق حماسه ای عظیم از جنس بصیرت و اتحاد جز با عنایات الهی و قدم های استوار مردم عزیز مقدور نیست و یقین بدانید پیروز این انتخابات، ملت بزرگ ایران و شکست خورده اصلی، استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران هستند.

 بر خود لازم می دانیم ضمن تبریک به منتخبان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از مردم شریف، بزرگوار و صمیمی استان و نامزدهای محترم و هواداران آنان که با رقابت خود موجبات این حماسه بزرگ را فراهم کردند، سپاسگزاری کنیم و همه با هم با اتحاد و همدلی در مسیر رشد، شکوفایی و توسعه استان گام برداریم. 

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.