سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

شمارش آرا در حوزه انتخابیه کرمانشاه همچنان ادامه دارد

به گفته دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه، نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامیدر چهار حوزه انتخابیه استان در دور اول مشخص شده و در یک حوزه هم به دور دوم کشیده شده است. در حوزه انتخابیه کرمانشاه نیز کار شمارش آراء ادامه دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شاه‌آبادی گفت: مردم استان کرمانشاه روز گذشته در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان حضور حداکثری داشتند و این مشارکت به حدود 60 درصد رسید که رقم بسیار خوبی است.

به گفته این مسئول، بیشترین میزان مشارکت با 82 درصد رااز شهرستان ثلاث باباجانی داشتیم.

وی با بیان اینکه هنوز نتایج به صورت قطعی اعلام نشده، گفت: در چهار حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات، حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو و حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب انتخابات یک مرحله ای بوده و حائزین بیشترین آراء مشخص شده‌اند، اما هنوز صورت جلسه و نهایی نشده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی نیز انتخابات به دور دوم کشیده شده است.

شاه‌آبادی ادامه داد: در احوزه انتخابیهکرمانشاه هم هنوز شمارش آراء تمام نشده و نتایج مشخص نیست.

بر اساس اخبار غیررسمی در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو "حشمت‌الله فلاحت پیشه"، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب "فرهاد تجری" در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین "حسن سلیمانی" و در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات نیز "شهاب نادری" به مجلس راه یافته اند.


در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی هم "سیدجواد حسینی کیا " و " محمد عمادیرستگار" به دور بعدی راه یافته اند و درشهرستان کرمانشاه هم هنوز نتایج نهایی نشده اما "عبدالرضا مصری" و " سید قاسم جاسمی" پیشتاز هستند.

در انتخابان مجلس خبرگان رهبری هم آیت‌الله"امان نریمانی" پیشتاز است.

نتایج نهایی احتمالا تا ظهر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.