سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد نادری:

در قهرمانی آسیا به دنبال مدال طلا بودم،اما نشد

دارنده مدال برنز رقابت های کشتی قهرمانی آسیا گفت:پیش از اعزام به رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در تایلند قول داده بودم با مدال طلا به ایران بازمی گردم اما قسمت نبود.

محمد نادری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:برای حضور در رقابت های قهرمانی  آسیا آمادگی بسیار خوبی داشتم اما در کشتی مقابل باتیروف ابتدا روی اشتباه خودم و سپس کم لطفی داوران نتیجه را واگذار کردم به طوری که اخطار و پوئن داده شد اما به یکباره نتیجه به ضرر من شد حتی مربیان کنار تشک هم تعجب کرده بودند و تا به خودم بیآیم کشتی تمام شد تا راهی دیدار  رده بندی شوم.
وی تصریح کرد:از آنجا که به دنبال مدال طلا بودم در دیدار رده بندی انگیزه چندانی نداشتم و حتی از حریف عقب هم افتادم اما در یک لحظه به این نتیجه رسیدم که باید حداقل مدال را بگیرم و کشتی گیر ژاپنی را 10 بر 7 شکست دادم تا صاحب گردن آویز برنز شوم هر چند که همانطور که گفتم در رقابت های قهرمانی آسیا فقط و فقط به دنبال سکوی نخست بودم.
نادری درباره این که چرا هم در رشته آزاد و هم در کشتی های سنتی فعالیت می کند گفت:من دوست دارم در رشته آزاد کشتی بگیرم اما وقتی فرصت برای حضورم در این رشته فراهم نمی شود مجبور می شوم در کشتی پهلوانی و ساحلی نیز مسابقه دهم به هر حال اگر شرایط مهیا باشد در همین کشتی آزاد چند سال دیگر فعالیت خواهم کرد.
دارنده مدال طلای کشتی ساحلی قهرمانی جهان در پاسخ به این سوال که با توجه به سن و سالی که دارد همچنان به کشتی گرفتن فکر می کند گفت:در حال حاضر 31 سال دارم و فکر نمی کنم سن خیلی بالایی برای ورزش کردن باشد در هر صورت من تا زمانی که احساس می کنم می توانم مفید باشم و توانایی رقابت با حریفان را در هر یک از رشته های کشتی دارم قصد خداخافظی نخواهم داشت.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.