سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تلاش 1700 عضو هیات اجرایی انتخابات در کاشان

عضو هیات اجرایی انتخابات کاشان گفت: 1700 عضو هیات اجرایی دربرگزاری انتخاباتی سالم، بانشاط و شاداب در این شهرستان فعالیت دارند.


به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مرکز اصفهان، سيد مهدي واجدی ، در گفتگو با خبرنگاران گفت:این اعضای هیات اجرایی دو وجه دارند که هم خود صاحب رای هستند و هم فعالیت اجرایی درامانتداری از آرای مردم را دارند.

وی با اشاره به استقرار 204 شعبه اخذ رأی در شهر کاشان و بخش مرکزی در این دوره از انتخابات افزود: به طور متوسط در هر شعبه 19نفر که شامل اعضاي هيات اجرايي، بازرسي، نظارت و محافظين صندوق هستند، انجام وظيفه می کنند.

به گفته وی، تقسیم بندی شهر کاشان به 12 بلوک برای سرعت بخشی هر چه بهترو بیشتر در انجام کارهای انتخابات ابتکار جدیدی در این دوره از انتخابات در کاشان است.

عضو هیات اجرایی انتخابات کاشان، هر بلوک را شامل 16 شعبه اخذ رای عنوان کرد و گفت: تمام ملزومات، امکانات وتجهیزات مورد نیاز این شعب از قبل تامین شده است.

واجدی با تاکید بر اقدامات انجام شده در چینش نیروهای اجرایی و ارتباط بین آنان و نمایندگان فرماندار گفت: تلاش این اعضای هیات اجرایی برای حضور حداکثری مردم درانتخابات با توجه کلام مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق این مهم است.

وی پوشش کامل اینترنت و تلفن درشعب اخذ رای با همکاری اداره مخابرات شهرستان کاشان رایادآورشد و گفت: با توجه به این تدابیر تا کنون هیچ مشکلی پیش نیامده است.



انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.