سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلی حضور/76

از اسکورت محافظان احمدی‌نژاد تا بوسه رئیس‌جمهور سابق بر پیشانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران

حضور احمدی‌نژاد در مسجد نارمک با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان ساعت 14:10 امروز به منظور شرکت در انتخابات در مسجد جامع نارمک حضور پیدا کرد.

در ابتدای ورود محمود احمدی‌نژاد به مسجد، محافظان او به صورت ویژه رئیس جمهور سابق کشورمان را اسکورت کردند و در این پروسه، عکاسان و تصویربرداران نیز تصاویر و عکس‌های خود را از حضور رئیس جمهور سابق گرفتند.

** بچه‌ها پاک و معصوم‌اند

رئیس جمهور سابق کشورمان برای حضور در پای صندوق رای در صف ایستاد و با مردم گفتگویی صمیمانه داشت. یک نفر جلوتر از رئیس جمهور سابق کشورمان شهروندی بود که با دختر کوچکش آمده بود و در این پروسه احمدی‌نژاد از او پرسید فرزند شما هم برای انتخابات آمده و آن شهروند در پاسخ به احمدی‌نژاد گفت: بله و در پاسخ، رئیس جمهور کشورمان گفت: بچه‌ها پاک و معصوم‌اند.

** شناسنامه‌ام جدید است

احمدی‌نژاد سپس با متصدیان صندوق‌های رای گفتگویی صمیمانه داشت و پس از ارائه شناسنامه خود برای رای دادن گفت: شناسنامه‌ام جدید است و کارت ملی هم آورده‌ام تا دوقبضه شود.

سپس رئیس جمهور سابق کشورمان با تک‌تک دست‌اندرکاران انتخابات در مسجد نارمک احوال‌پرسی و گفتگو کرد و با آنها خداقوت گفت.

** تعارف شیرینی متصدی صندوق رای به احمدی‌نژاد

پس از اینکه احمدی‌نژاد شناسنامه و کارت ملی خود را برای رای دادن ارائه کرد و برگه‌های تعرفه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را دریافت نمود، متصدی صندوق به احمدی‌نژاد شیرینی تعارف کرد و رئیس جمهور سابق کشورمان هم در پاسخ گفت: مبارک است.

** عکس نگیرید

احمدی‌نژاد پس از دریافت برگه‌های تعرفه به سمت یک میز در منتها الیه مسجد رفت تا برگه‌های تعرفه را پر کند و به نامزدهای مورد نظرش رای دهد که در این پروسه عکاسان شروع به عکس گرفتن کردند که گفته شد عکس نگیرید و مراعات کنید.

** مصاحبه نمی‌کنم

پس از اینکه احمدی‌نژاد نامزدهای مورد نظر خود را بر روی برگه کاغذ نوشت، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به سمت او رفت و به وی گفت: آقای دکتر با باشگاه مصاحبه نمی‌کنید که رئیس جمهور کشورمان در پاسخ اظهار داشت: امروز بطور کلی مصاحبه نمی‌کنم.

** سلفی‌ها با احمدی‌نژاد

امروز بازار سلفی‌گرفتن با رئیس جمهور کشورمان داغ داغ بود و مردم و اصحاب رسانه با محمود احمدی‌نژاد سلفی گرفتند.

**پاسخ احمدی‌نژاد به درخواست کمک یک شهروند

پس از آنکه احمدی‌نژاد رای خود را به صندوق انداخت، در حال ترک تدریجی مسجد نارمک بود که یکی از شهروندان با ارائه درخواستی از او طلب کمک کرد و احمدی‌نژاد در پاسخ شماره‌ای به او تحویل داد و گفت که پیگیر باشد.

** بوسیدن خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از ابتدای مسیر گام به گام با احمدی‌نژاد حرکت کرد و دائما از او درخواست مصاحبه داشت که احمدی‌نژاد پس از آنکه سماجت خبرنگار باشگاه خبرنگاران را دید، گفت: اول بیا تو را ببوسم و سپس خبرنگار باشگاه خبرنگاران را بوسید.

نهایتا احمدی‌نژاد پس از آنکه رای خود را به صندوق انداخت و با اصحاب رسانه و مردم گفتگو داشت، پیاده به سمت منزل رهسپار شد.

حاشیه نگاری از محمد زرچینی

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
انشا الله انتخابات 96 همه پشتت هستیم.... زنده باد مرد شجاع
ناشناس
۰۲:۴۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
منتظرتیم محمود دوره بعد ثبت نام کن بهت رای میدیم و باز هم ریس جمهورمان میشی
ان شاالله
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
آقای احمدی نژاد واقعا از اول هدفش کمک به قشر ضعیف جامعه بود که به این هدف هم تا حدودی رسید واونجاهای که هم نتونست دشمنانش نذاشتن اخه منافع خودشون در خطر بود الان هم که این همه بر علیه ایشون دارن صحبت می کنند به این خاطره که میترستد دوباره سال 96شرکت کنه و می خواهند مردم رو دل سرد کنند ازایشون. ولی مردم ما خودشون می دونند که کی راست میگه و کی دروغ.دکتر ما شهرستانی ها و روستایی ها منتظر حضور دوباره شما هستیم.
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
کارهای خوب احمدی‌نژاد خیلی بیشتر از اشتباهات و تقصیراتش بود
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
عشق منی...زنده باد احمدی نژاد...انشالله 96 منتظر حضورتیم...یا حق...
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
احمدی نزاد انسان شریفی است
مدیونید اگر بخواید چهرشو تخریب کنید
حالا یه بابایی هم همراهیش کرد کرد
مهم نیییی
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
سلام. دکترمحموداحمدی نژاد را دوست داشته و خواهیم داشت، یک مردانقلابی ولایتمدار مخلص و خالص که درهشت سال دولت نهم و دهم واقعا کارکرد، مسکن مهر و هدفمندی یارانه ها و یارانه نقدی و هسته ای و نانو وپیشرفت چشمگیر در صنایع دفاعی و موشکی و فضائی، همدردی و همدلی بامردم، رسیدگی واقعی به درخواستهای مردم،و...... همه و همه برای مردم بود اما عده ای زیرپایش زدند که منافع مادی و گروهی آنان به خطرافتاده بود. عده ای هم ازپشت خنجرزدند، عده ای هم ناآگاهانه آب به آسیاب دشمنان این خدمتگزارمردم ونظام ریختند که البته بعدا پشیمان شدند. حالا این بزرگمرد را برای انتخابات دولت دوازدهم می خواهیم، منتظرش هستیم و یقین داریم موردقبول اکثرمردم هست. انشاا...
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
یقین؟ لطفا اینقدر با اطمینان حرف نزنید
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
واقعا برا باشگاه متاسفم
همه جای خبر آوردین رییس جمهور کشورمان