سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

فعالیت 5 هزار نفر از هیئت نظارت در انتخابات استان اردبیل

رئيس هيئت نظارت انتخابات استان اردبيل گفت: 5 هزار نيرو از هيئت نظارت استان اردبيل در روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فعاليت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام عبدالله بيدار افزود: در حال‌حاضر 5 هزار نيرو از هيئت نظارت استان اردبيل در روند برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در اردبيل فعاليت می‌کنند و تمام تمهيدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در اردبيل فراهم شده است.

وی با اشاره به اينکه هيئت نظارت انتخابات امنيت کامل را براي برگزاری انتخابات سالم و امانت‌داری آرای مردم انجام داده است، افزود: هم‌اکنون حضور باشکوه مردم در ساعات اوليه مردم در شعبه‌های اخذ رای نشان از بصيرت و آگاهی مردم ايران است.

رئيس هئيت نظارت انتخابات استان اردبيل بيان کرد: مردم ولايتمدار اردبيل همانند حماسه 22 بهمن ماه اين بار هم با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای ديگر در تاريخ اردبيل رقم زدند و اين حضور حماسی دنيا را متحير کرده است و بی شک مردم ولايتمدار اردبيل نيز همگام با اقشار مختلف مردم حضور باشکوه و حماسی خود را در انتخابات نشان دادند.

حجت‌الاسلام بيدار افزود: مردم نيز بايد در انتخاب فرد اصلح و کاردان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هوشياری لازم را داشته باشند و با انتخاب فرد کاردان و اصلح نقش بسزايی در توسعه و پيشرفت کشورمان ايفا کنند.

وی تصريح کرد: حضور حداکثری و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای يک سرمايه بزرگ و عظيم برای کشور ايران است که هم‌اکنون کشورهای مختلف دنيا به اين رويداد بزرگ در ايران چشم دوخته‌اند و به طور قطع اين حضور اقتدار ايران اسلامی را به همگان نشان می دهد و تمام ترفندهای دشمنان را خنثی می کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.