سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلی حضور/44

مقیمی: افراد اسامی را از قبل یاد داشت کنند و با آمادگی کامل به شعب اخذ رای بیایند

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: افراد اسامی را از قبل یاد داشت کنند و با آمادگی کامل به شعب اخذ رای بیایند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مستقر در وزارت کشور محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور در  جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر این سوال که برگزاری انتخابات را تا این لحظه چگونه دیدید اظهار داشت: گزارش هایی که از سراسر کشور داریم نشان می دهد که مردم از دقایق اول در شعب اخذ رای در بیش از 54 هزارو 700 شعبه حضور پیدا کردند  و سعی نمودند همان طور که توصیه شده بود از ساعات اولیه در شعب اخذ رای حاضر باشند.

وی افزود: انشاء اله اگر همین روند ادامه پیدا  کند از زمان حداکثری بهره برداری را خواهیم کرد.

مقیمی ادامه داد: از آنجا که افراد در حوزه ها باید دو لیست را تکمیل کنند  و این کار به وقت بیشتری نیاز دارد تنها اقدامی که می توانیم انجام بدهیم این است که مدیریت زمان کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه مبنی بر اینکه وزارت کشور چه تمهیداتی را برای طولانی شدن صف ها اندیشیده اند اظهار داشت: تنها کاری  که می توانیم انجام دهیم این است که  از مردم بخواهیم اسامی افرادی را که می  خواهند به آنها رای بدهند از قبل آماده کنند  تا در حوزه یا شعبه رای گیری زمان زیادی را صرف این کار نکنند.

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور تاکید کرد: اگر افراد اسامی را از قبل یاد داشت کنند و با آمادگی کامل به شعب اخذ رای بیایند سریع تر می توانند اسامی را به تعرفه ها انتقال دهند و زمان کمتری را صرف این کار کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه وضعیت حوزه های انتخابیه در سراسر کشور به چه شکل است گفت: همه جا استقبال بسیار خوب است حتی در دور افتاده ترین روستاهای کشور  مناطق مرزی و کوهستانی ، عشایری جنب و جوش  بسیار خوبی است و همه ما علاقمندی پای صندوق های رای می آیند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه توصیه ای به مردم  دارید نیز اظهار داشت: همه شناسنامه و شماره ملی خود را به همراه داشته باشند تا کارها سریعا تمام شود.

رئیس ستاد انتخاباتی کشور درباره احتمال تمدید زمان  انتخابات نیز گفت: طبق قانون  باید انتخابات را در 10 شعبه برگزار کنیم ولی اگر مناطقی نیاز به تمدید باشند حتما با اجازه وزیر کشور این کار را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.